Medans Thomas surfar perfekta vågor i El Palmar så...

..surfar jag möjligen lite mindre perfekta vågor här hemma och under lite mer "utmanande" förhållanden. Detta är ett ställe uppe i norrland som kan bli riktigt fint ibland! Fotade gjorde Emanuel Haglund.

1

På väg ner i det 1 gradiga vattnet

2

Det var lite småklurigt att se var man åkte då snöstormen piskade i ansiktet. Men fick några fina åk innan det var dags att bege sig upp ur vattnet med isande fötter.. Ser fram emot lite sol!

/Pontus

Kommentarer
Postat av: RAT

hahaha..jag vet vart det är!! ;-)..el palmar såg fint ut min vän..jag är lite avis men snart är det oz och familj och cyklon säsongen..mumms..ha det bra!

2010-11-17 @ 23:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0